کابینت ساز در کرج | طرح های جدید کابینت آشپزخانه کرج

تولید کننده کابینت آشپزخانه در کرج

کابینت ساز در کرج  | طرح های جدید کابینت آشپزخانه کرج
شنبه ۲۷ خرداد ۰۲

کابینت ساز در کرج | طرح های جدید کابینت آشپزخانه کرج

کابینت سازی در کرج

شرکت  کارابینت  در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه ساخت و  فروش کابینت آشپزخانه در کرج  آغاز نمود این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات بروز و پرسنل آموزش دیده در مدت زمان کوتاهی توانسته است در شهر های تهران و کرج پروژه های بسیاری را  به مشتریان خود تحویل دهد با توجه به تنوع تغییرات کابینت در دوره های مختلف، همواره در سدد پیشرفت در این صنعت و پاسخگویی مناسب به مشتریان خود می باشیم . جهت سفارش  انواع کابینت آشپزخانه ، کابینت های گلاس ، کابینت ممبران ، کابینت انزو ، کابینت نئوکلاسیک و طرح های مدرن کابینت آشپزخانه در کرج با ما تماس بگیرید

تولید و نصب کابینت در کرج

اجرای کابینت ام دی اف در کرج


طرح های جدید کابینت mdf در کرج توسط تیم کابینت ساز کارابینت ارائه میشود  .  طراحی   ، ساخت ، ارسال  ، نصب و پشتیبانی تلفنی و حضوری تیم کابینت ساز ما بهترین تجربه را برای اشپزخانه شما به ارمغان خواهد آورد . بکارگیری از برندهای مطرح در ساخت کابینت  ، تکمیل سفارش طبق قرارداد تنظیم شده ، دقت در ابعاد اندازه ها  و سرعت عمل  تولید و نصب اولولیت کار ماست . جهت مشاوره و ثبت سفارش کابینت ام دی اف در کرج تماس حاصل نمایید .

    کابینت mdf با ورق پاک چوب
    کابینت mdf با ورق آرین سینا
    کابینت mdf با ورق نوین چوب
    کابینت mdf با ورق ایزوفام
    کابینت mdf با ورق AGE

    کابینت mdf با ورق ترک AGT
    کابینت mdf با ورق ترک ISHIK
    کابینت mdf با ورق ترک یدلیز
    کابینت mdf با ورق ترک GIZIR
    کابینت mdf با ورق AGE

اجرای کابینت نئوکلاسیک در کرج


کابینت نئوکلاسیک یکی از مدرنترین طرح های کابینت آشپزخانه مدرن است . این مدل برگرفته از طرح های ممبران بوده که با تغییراتی خاص اجرا میشود . کارابینت چند طرح اختصاصی و چندین طرح عمومی از کابینت نئوکلاسیک  را در کرج اجرا میکند . جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید . با نئوکلاسیک تجربه بی نظیری از کابینت های آشپزخانه خواهید داشت .

    کابینت نئوکلاسیک دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ میباشد
    قابلیت ابزارخوری بالا نسبت به ام دی اف و هایگلاس
    جذابیت و زیبایی فوق العاده این طرح کابینت آشپزخانه هر بیننده ای را شگفت زده میکند
    لوکس بودن کابینت بین سایر طرح های روز کابینت موجب میشود طرحی انحصاری از کابینت آشپزخانه را در خانه داشته باشید
    کپی کردن طرح های نئوکلاسیک کار دشواریست . به همین جهت تا مدتها خاص بودن کابینت شما مطرح خواهد بود .

اجرای کابینت های گلاس در کرج


کابینت های گلاس  از دسته کابینت های مدرن آشپزخانه است  که تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف در روکش  ورق هاست . های گلاس از روکش های پلکسی گلاس تولید میشود که ظاهری براق دارد. بکارگیری از کابینت  های گلاس سالهاست تنوعی بی نظیر به دکوراسیون آشپزخانه  ها داده که  موجب محبوبیت این طرح کابینت   شده است . علاوه بر این ،  نورپردازی آشپزخانه شما با کابینت های گلاس  بهینه تر است . همچنین کابینت های گلاس حتی اگر مشکل مونتاژ ، پوسیدگی و یا مشکلات جزیی دیگری نیز داشته باشد به دلیل براقیت  روکش خود ، همیشه جلوه ای نو و لوکس را به نمایش میگذارد . چنانچه دنبال تولید کننده  کابینت های  گلاس در کرج هستید کارابینت را همراهی کنید  :

    کابینت های گلاس با برند دکوپانل ایرانی
    کابینت های گلاس با برند پانوتک ایرانی
    کابینت های گلاس با برند یلدیز تورک
    کابینت های گلاس با برند AGT تورک
    کابینت های گلاس با برند ایزوفام ایرانی
    کابینت های گلاس با برند فرامید ایرانی
    کابینت های گلاس با برند پاک چوب ایرانی

اجرای کابینت ممبران  در کرج


نوعی دیگر از کابینت  های آشپزخانه که نیاز به روکش دهی دارد و امروزه  بیشتر ما آن را میشناسیم ، کابینت ممبران است . ده ها طرح جدید از کابینت ممبران در کرج را میتوانید با کارابینت دنبال کنید . هر  هفته طرح های جدیدی از دکوراسیون آشپزخانه مطرح میکنیم  که کابینت ممبران نقش بسزایی در طرح های اجرا شده دارد . کابینت های ممبران مزایای زیادی نسبت به دیگر کابینت ها دارند که به شدت مورد علاقه کابینت سازان نیز میباشد . طبیعتا همه ما دوست داریم یکنواختی را در نمای کابینت تجربه کنیم . اینکه بتوان با یک ترفند نمای کل کابینت ها را بدون محدودیت یکپارچه پوشش داد بسیار عامه پسند  بوده و خلاقیت کابینت ساز را به نمایش میگذارد . این طرح کابینت آشپزخانه به شما این امکان را میدهد تا  :

      تمامی شیارها ، قوس های ماشین کاری شده ، لبه های درب کابینت ها  و هر گونه برجستگی را با روکش ممبران میتوان محو کرد
    با کابینت ممبران میتوان پوشش دهی دقیق تر ، تمیزتر و یکپارچه تری را اجرا کرد .
    تنوع کابینت ممبران از تمامی طرح های کابینت آشپزخانه بیشتر است چرا که هم از نظر رنگ بندی و هم طرح زمینه چوب دست تولید کننده را در طرحبندی باز میگذارد


تولید و نصب کابینت ام دی اف در کرج

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.